Palautukset käsitellään meillä nopeasti ja tarkastetaan. Loppujen lopuksi tilaajat voivat saada taloudellista helpotusta vain, jos tuote on moitteeton ja uudelleen käytettävä.
Missä tahansa lähetetään, syntyy aina myös palautuksia tai takaisinlähetyksiä. Toimialasta riippuen osuus voi olla yli 60 %. On olemassa erilaisia menettelyjä, joilla palautuksia voidaan käsitellä. Meidän toimintamme perustuu aina toimialaan ja kunkin asiakkaan toiveisiin. Yleensä tarkastamme saapuvat palautukset sovittujen kriteerien mukaisesti ja palautamme moitteettomat tuotteet varastoon.
Palautukset käsitellään nopeasti ja tarkastetaan. Loppujen lopuksi tilaajat voivat saada taloudellista helpotusta vain, jos tuote on moitteeton ja uudelleen käytettävä. Nämä tarkastukset kaikista niihin liittyvistä kirjauksista suoritetaan aina sovitun aikarajan puitteissa.
Kvalifioitua tukea QMB-palveluista, väliaikaisesta johtamisesta ja ongelmanratkaisusta.
Siirrä laatujohtamisen aiheesi ulkopuolisille asiantuntijoille.
Syyt turvautua ulkoiseen laatujohtamisen tukeen ovat moninaiset. Mikä on sinun syysi? Tarvitsetko lyhytaikaista helpotusta oman laatujohtamisen henkilöstön työkuormaan, erityistä laatujohtamisen asiantuntemusta haastavassa ongelmatilanteessa tai onko kannattavampaa siirtää laatujohtamisen aiheesi ulkoiselle asiantuntijalle? Mikä tahansa syy sinua ohjaa ulkoistamaan laatujohtamisesi: pitkän kokemuksen, käytännönläheisen työskentelytavan ja runsaasti asiantuntemusta omaavana autamme mielellämme laatujohtamisessasi.
AMOA:n roolissa varmistamme kaikki suunnittelun, rakentamisen ja toteutuksen vaiheet, jotka liittyvät tietojärjestelmien uudistamisprojekteihin, jotka perustuvat ohjelmistopaketteihin:
- Ohjelman määrittely, ratkaisun valintaan liittyvä apu, projektin organisointi ja projektin vaikutusanalyysi suunnitteluvaiheessa
- Avustaminen liiketoiminnassa ratkaisun toteuttamisessa (suhteiden hallinta integraattoriin, tarpeiden ilmaiseminen, testauksen avustaminen, toiminnallisten vaatimusten laatiminen, käyttäjien koulutus) sekä päivittäisen toiminnan valmistelu (toiminnallisen hallinnan ja sisäisen tuen organisointi, ylläpitopalveluntarjoajan valinta)
- Yhteenvetojen laatiminen ja kokemusten palautteen antaminen projektin jälkeisessä vaiheessa
Huipputurvallisuus prosesseillesi
Laatu ei ole sattumaa. Hyödynnä korkeinta prosessien luotettavuutta ideasta kehitykseen ja valmiiseen tuotteeseen. Yli 14 vuoden kokemus, intensiivinen asiantuntemus kaasupakkausalueella ja pätevät työntekijät ovat perustana menestyville sovelluksille. Tiiminä työskentelemme inspiroidaksemme sinua - asiantuntemuksella, luotettavuudella ja laadulla.
Laadunhallinta uusimmalla teknologialla
Jatkuva laadunhallinta dokumentoi kaikki prosessit: Tilauksesi hallitaan ERP-järjestelmän, Microsoft AX:n, avulla, ja kaikki laatuun liittyvät tiedot tallennetaan Share Point -kirjastoihin turvallista säilytystä, arviointia ja dokumentointia varten. Lähes koko laadunhallinta perustuu IT:hen. Rajapinnat omiin ohjelmistokehityksiin mahdollistavat ulkoiset yhteydet laatuun liittyviin tietoihin - korkein läpinäkyvyys sinulle ja prosesseillesi.
Dokumentoitu
Luotettava erien jäljitettävyys: johdonmukaisesti, lähteestä pullon suuhun. Meidän tällä hetkellä ainutlaatuinen säiliötietokanta tallentaa kaikki tuontitiedot.
Erojen hallinta – Autamme teitä löytämään rakentavan ratkaisun, kun on tarpeen erota johtajasta ja välttämään oikeudellisia riitoja.
EROT ovat yrityksissä väistämättömiä, kun strategioita, johtamisrakenteita ja suhteita arvioidaan ja mukautetaan uudelleen. Silti ero on aina vaikea askel osapuolille. Siksi on tärkeää, miten se tehdään. Eroprosessi on luottamuksen ja uskottavuuden koetuksella.
Uudelleensijoittaminen tarjoaa osapuolille uuden näkökulman ja helpottaa irtipäästämistä.
Arvostuksen osoituksena uudelleensijoittaminen auttaa teitä ratkaisemaan eron rakentavasti.
Saavutatte nopeammin yhteisymmärryksen ja vältätte oikeudelliset riidat.
Otatte sosiaalisen vastuutenne ja saatte näin luottamusta ja uskollisuutta ympäristössä.
Uudelleensijoittaminen edistää ero-kulttuurianne ja vahvistaa työnantajabrändiänne.
Lyhyiden toimitusaikojen toteuttamiseksi asiakkaillemme rakensimme vuonna 2010 varaston, mikä laajensi palveluvalikoimaamme asiakkaillemme.
Olemme näin ollen kykeneviä toimittamaan tavarat 24 tunnin kuluessa tilauksesta.
Etsitkö kumppania, joka auttaa sinua ymmärtämään ja toteuttamaan vaatimuksia tietosuojan ja tietoturvan alueilla?
Tarjoukseni sinulle
• Määritellään yhdessä strategiasi digitaalisen turvallisuuden toteuttamiseksi
• Saat tukeani tietosuojaprosessiesi nykytilan kartoittamisessa.
• Autan sinua huomioimaan turvallisuustoimenpiteet alusta alkaen.
• Valmistan sinut tositilanteeseen – jos jotain kuitenkin tapahtuu
Ota yhteyttä! Olen mielelläni apunasi kaikissa tietosuojaan liittyvissä asioissa:
Robert Schneid-Karl, tietosuojavastaava (DSB), p. 089 589394 25,
robert.schneid-karl@mip.,de tai robert.schneid-karl@dsadvice.de
Sertifikaattien hallinta - Sertifikaattien elinkaaren automatisointi yrityksille ja organisaatioille. Tiedätkö, milloin tärkeimpien palvelimiesi sertifikaatit vanhenevat? Oletko varma, että sertifikaattisi uusitaan automaattisesti ennen niiden vanhenemista? Yritykset luottavat intelliCardin Corporate Certificate Management -ratkaisuun kaikkien sertifikaattien ammattimaiseen hallintaan koko niiden elinkaaren ajan. intelliCardin CertManagerin avulla voit hallita kaikkia sertifikaatteja yrityksesi sisällä täysin automaattisesti keskitetysti:
- Aika- ja kustannussäästöt vähäisemmän manuaalisen hallinnan ansiosta
- Yksilöllinen työnkulkuun perustuva lähestymistapa maksimoi tehokkuuden
- Vähentynyt riski sertifikaattien hallinnassa
- Parantunut liiketoimintatehokkuus ja tietoturva
Kaikki yhdestä paikasta ja toisiinsa sovitettuna. Valuraudasta mekaaniseen käsittelyprosessiin ja valmiiksi käsiteltyyn osaan, mukaan lukien MFU.
Sarjaprosessitukemme sisältävät seuraavat osat:
- Projektointi
- Käsittelytyökalujen suunnittelu
- Kiinnityslaitteiden konseptointi/rakentaminen/valmistus
- NC-sarjaprogrammointi, tarvittaessa mukaan lukien paikan päällä NC-ohjelman käyttöönotto, MFU
- Sovellustekniikka, prosessin optimointi, syklioptimointi
- Automaatio, testaus- ja erikoislaitteiden rakentaminen
Prosessien optimointi - miten aloittaa?
Minkä tahansa yrityksen, joka haluaa ylläpitää parannettuja prosesseja pitkällä aikavälillä, on ensin harkittava visiota, suuntaa tai tavoitetta (1). Tehokkain tapa motivoida työntekijöitä menestyksekkäästi on selkeä viestintä visiosta, suunnasta ja tavoitteista. Prosessien optimointi vaatii muutosta nykyisessä työskentelytavassa, joten on erittäin tärkeää, että työntekijät samaistuvat yrityksen visioon, suuntaan ja tavoitteisiin.
Kun suunta on vahvistettu ja sovittu, nykytilanne on analysoitava tehokkaasti prosessin optimoimiseksi (2). Nykytilanteen ymmärtäminen ilman subjektiivista taakkaa on avain tehokkaaseen prosessien optimointiin. Prosessiin suoraan osallistuvat työntekijät osallistuvat nykytilanteen analysointiin ja esittävät nykytilanteen järjestelmällisesti lean-menetelmiä käyttäen.
Kanban, supermarket- ja konsignaatio varastot, sekä alueellinen toimitusverkostomme takaavat jatkuvan tavaravarannon. Korkea omavalmistusasteemme mahdollistaa nopean ja joustavan valmistuksen.
Varmistamme materiaalitoimitukset tuotteesi valmistukseen.